Zemgales veselības centrs pacientu apziņošanai izmanto robotzvanus

SIA "Zemgales veselības centrs" pacientu apziņošanai, lai atgādinātu par pierakstu uz vizīti vai izmeklējumu ir ieviesti robotzvani- automātiskie atgādinājumi. Robotzvani uzlabo Zemgales veselības centra  pacientu apkalpošanas efektivitāti.

Sākot ar 20.maiju, centrā pacientu apzināšanai tiks izmantots jauns numurs -  tāpēc INFORMĒJAM, ka zvans tiks veikts no tālruņa numura 63084626.

Kā notiek robotzvans:

Robotzvani tiek veikti divas dienas pirms pieraksta, sarunā norādot pieraksta datumu un laiku, pēc tam pacientam jāizvēlas kāda no opcijām:

apstiprināt,

atcelt pierakstu;

mainīt pieraksta laiku.

Pēc izvēles veikšanas pacients saņems arī apstiprinājuma SMS, kurā būs norādīts, ka vizīte ir atcelta vai apstiprināts pieraksts ar norādīto dienu un laiku. Gadījumos, kuros robotam neizdosies pacientu sazvanīt ar pirmo reizi, zvans tiks veikts atkārtoti pēc vairākām stundām; ja arī tad ar klientu neizdosies sazvanīties, tad tiks veikts arī trešais zvans pēc vairākām stundām. Arī gadījumā, ja visi trīs sazvana mēģinājumi būs bijuši neveiksmīgi, pacients saņems SMS ar pieraksta datumu un laiku.

Atgādinām, ka speciālistu pieņemšana un pieraksti uz izmeklējumiem notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta (izņemot uz RTG un analīzēm), ko ikviens var veikt, zvanot uz tālruņa numuru –63084004.

Iespēja pakalpojumu ir pieteikt arī izmantojot e-pierakstu centra mājas lapā 🌐 www.zvc.lv “Pieteikties vizītei" - Pieteikums mājas lapas augšējā labajā stūrī. Iesakām izmatot arī pierakstu e-Veselības punktā.

Atgādinām, ka gadījumos, ja nav iespējas ierasties noteiktajā pieraksta laikā, lūdzam vizīti  atcelt - centra mājas lapā ir pieejama arī funkcija “Pieteikties vizītei" - Atteikums.

Pateicamies par sapratni un sadarbību!

Zemgales Veselības Centrs